Menjador

A continuació podeu consultar els menús del mes clicant a cada enllaç:

LA PAU ABRIL

LA PAU ABRIL DERIVACIONS

Seguidament, també disposeu del full informatiu del curs actual i de la fitxa d’inscripció.

FULL INFORMATIU MENJADOR                                         FITXA INSCRIPCIÓ

L’escola disposa de servei de menjador, gestionat per l’AMPA i l’empresa Excelent RC. S’ofereix servei de menjador de dilluns a divendres de 12.30h a 15h.

Al menjador els infants es serveixen el menjar ells mateixos, la qual cosa afavoreix un major benestar emocional perquè esdevenen protagonistes de l’acció educativa del menjador escolar. En primer lloc, perquè guanyen autonomia i en segon lloc, perquè es fomenta la cohesió de grup i es potencia la relació amb els companys i les companyes. Els infants en són els protagonistes i estan acompanyats durant aquest temps d’aprenentatge per monitoratge qualificat que els acompanya, organitzar i actua com a mediadors per tal de facilitar el procés i intervenir quan és necessari.

L’escola disposa de cuina pròpia i per tal d’oferir una bona qualitat de servei de menjador cal també valorar els menús, és a dir, allò que mengen cada dia les nenes i els nens. Seguint les recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i de l’OMS, juntament amb les nostres dietistes-nutricionistes proposem una oferta variada de menús a partir d’una rotació de 6 setmanes. D’aquesta manera, en cap mes es repetirà una estructura setmanal de menú.

Oferim diversos canals de comunicació amb les famílies:

• Telèfon mòbil de la coordinadora de menjador (trucada i/o whatsapp) 608351756
  • Horari d’atenció presencial i telefònica de 9h a 10h.
  • Tutoria individualitzada quan sigui necessari.
  • Avaluacions del menjador.

L’empresa EXCELENT RC posa a disposició dels usuaris la inscripció telemàtica, no s’ha de treure còpia impresa, només cal enviar-ho per e-mail a lapau@excelentrc.com